1:a September

Idag är det den första officiella höstdagen!
Sommaren har gått sååå fort, och det har varit en skön sommar!

Enligt mig så har faktist denna sommaren haft det ultimata vädret!
De började med två veckors ledigt i början av sommaren (25 juni-5 juli), då var det ju hur fint väder som helst och vi solade & badade vaje dag! 

Sedan började jag jobba och då var det perfekt väder för oss på taket. Det var molnigt och lite sol och lite blåsigt nästan hela juli och en bit in i augusti. Inte så kul för dom som hade semester då kanske, men för oss på taket var det bra!!

Och jaa. De var väl typ hela vädersommaren, en helt vanlig svensk sommar alltså! :)

Vad har hänt i sommar då?

- Jag och Mirre var på Ullared och köpte massa skit, kul var det :D
Måste göra om snart igen!



- Spenderade lediga dagar i solen, såklart :D




- Jag och Mamma var i köpenhamn!!




- Vi la klinkers i hallen

Före


Efter


- Och midsommar blev det iår också :D Firades i Köpingsvik och de var jättekul!!
Jag la ju ut så himla många bilder från midsommar, så om ni vill kan ni klicka på länken
HÄR och läsa om det istället!

- Jag sa upp mig från tre fucking media den 25 juni = det bästa jag gjort i hela mitt liv...typ...Om ni undrar varför så kan jag berätta att de företaget är Sjukt oseriöst!!! Så man kan inte i sin vildaste fantasi fatta vad fan dom håller på med. Min kompis sa förövringt upp sig därifrån idag, bra Malin!

- Sedan fyllde Ange 20 år och vi var på Öland och firade henne ;D


- Vi hade grillfest


- Sen var vi på Skara Sommarland med Emelie & Patric & Hampus :D

- Sedan köpte jag en ny cykel, och det är jag väldigt glad över!


- Sedan började jag jobba på kährs, haha, visst ser vi grymma ut på bilden :D



- Vi åt skaldjursbuffé på hamnkrogen


- Grisfest vid pappas husvagns camping :) nöffnöff...Det var roligt, dessvärre gillar inte jag att äta så utav något som man har sett varit ett djur. Nää fyy!!

- Sedan bjöd mamma ut oss alla på resturang Kronan i Köpingsvik!! :)

- Så jobbade vi lite till...


- Såg på bio, "Sommaren med Göran", jag gillade den!

- Sedan var vi kattvakter åt Ikaros medans Emelie och Patric guttade sig på Cypern!!


- Var på kräftskiva hos Chrilles familj :)

- Aa och sen var det Vikingafesten nu i helgen som var skitrolig :D

Det var väl i stora drag vad jag har gjort i sommar...Haha, shit vilken recension det blev!!

Nu ser jag fram emot: MIN 20-ÅRS DAG OM 18 DAGAR :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0