Sommar, höst, vinter, vår!

Jag har inte skrivit i bloggen på drygt 1 år, så nu är det dags att uppdatera om vad som händer i mitt liv. Tobbe och jag träffades den 6 April 2012, sedan dess har det varit vi. Jag älskar den killen galet mycket! I somras var vi i Tunisien med Tove och Anton.
 
 
 
 
 
 
I september åkte Emelie till USA och Tove till Kenya i 3 månader, vi hade en väldigt mysig kväll innan dom åkte.
 
När dom var iväg så bodde jag hos Tobbe en månad och hade praktik på Kalmarsundsskolan.
 
I höstas hade vi endel bowlingkvällar med Linda och Andreas, vi hade halloweenfest och andra bonnafester, jag hälsade på Natha, jag och Tobbe gick ut och åt några gånger, vi hade många mysiga hemmakvällar, tog promenader och massa annat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om några dagar är det redan påsk. Då är det även ett år sedan jag och Tobbe träffades!
 
Planer för den närmaste tiden:
Imorgon ska jag skriva klart en rapport med Sofia. Sedan ska jag klippa (och ev. slinga) håret!
Tisdag-Onsdag ska jag förhoppningsvis jobba. Sedan åker jag till Tobbe över påsk, veckan efter det åker jag till Malmö och påbörjar en ny kurs "den fördjupade vägledningen", äntligen lite mer metodik i utbildningen :) Sen kommer dagarna flyta förbi fort, och om 2 månader blir jag sommarledig och ska bo hos Tobbe i sommar :)
SEN är det bara ett år kvar på utbildningen med C-uppsats typ hela hösten och sen 8 veckors praktik till våren. Tänk att jag är färdigutbildad studie- och yrkesvägledare om ett år, gud vad jag längtar :)
 
/Madde


Kommentarer
sara

Kul med en update :D Är det bara ett år kvar till du är klar, hur länge är den utbildningen? puss & kram

2013-04-07 @ 16:47:51
URL: http://jagsarasara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0