Midsommar 2009

Midsommar 2009 är över.  ÅÅh så roligt det var!! Känner på mig att detta kommer att bli ett långt inlägg - så - ha tålamod och häng med från början ;)

Fredag morgon. Jag vaknar av mig själv redan vid 6-tiden...Innan klockan har ringt alltså. Är pigg och tänker att det faktist är midsommarafton, men somnar om. Klockan 7 ringer väckarklockan.
Duscha, sminka, äta och allt sånt...Packade gjorde vi på torsdagen. Vid 9-tiden tar vi (Jag, Chrille, Tove, Emelie, Patric, Dominika & Tisse) tar bussen till Kalmar...


Sedan tar vi bussen till Köpingsvik. Här börjar allt :D
Eftersom mamma har husvagn på sesong i köpingsvik så är vi hos dom! Vi packar in alla saker...Sätter oss ner och tar allt som det kommer.. 

Tove i solen ;)


Patric & Chrille


Vi äter midsommarmat


Tove, Jag, Dominika & Emelie


Jag & Tove plockade 7 olika blommor som vi sov på...Jag skulle se om det var Chrille jag drömde om, men jag drömde fan inte ett skit haha...!!


Sedan kom Jessica hit :D Han till höger är vår granne Egon eller Edvin eller David eller ...!??!


Emelie, Dominika & Jessica är goá å glaá :D


Edvin & Tove är också goá å glaá ;)


Jag är också go & Glá :D


Sedan kom snyggingen Emelie hit :D


Sedan blev det mörkt ute...Och vi gjorde lite reklam...


Efter ett tag gick vi till Krille och var med dom ett tag...


Sedan gick vi till Strandbaden och hade myspys under parasollet...


Myspys...


Sedan träffade vi Viktor från Umeå som var tramp-båts-uthyrare och ingick i vårt "sommar-gäng" sedan 2004 :D Här på bilden lånade jag hans coola cowboyhatt!!


Sedan var klockan mycket och vi började gå hemmåt...Solen hade iallafall börjat gå upp när vi gick å la oss...

Dagen efter vaknade vi och var ganska trötta, men tog en iskall dusch och vaknade till...Drog in till Borgholm och åt, och kikade runt lite. Sedan gick vi hem till Köpingsvik igen!


Jag i Borgholm och en skymt av Tove till höger ;)


"Hemma" i Köpingsvik igen...


Glada jag ;D


Busiga Emelie & Patric ;)


På lördagskvällen satt vi åter igen på strandbaden och hade sköj :D


Patric sponsrade "blingisarna" med några kronor till utbyta av djävulshornen!


Tove & Jag på strandbaden :D


Jag, Tove & Finnen i bakgrunden :D


Emelie Dansar och Patric får blixten i ögonen...


Och där tog bilderna för kvällen i stort sett slut...
Haha det är en himla tur att man har kameran så att pusselbitarna av minnet kommer på plats!!

Shit var skoj det har varit...!!
Nu mina vänner är det bara 362 dagar kvar :D

Jag har en massa roliga filmer också men vet inte hur man lägger upp dom här. Ni som är vän med mig på facebook kanske får chansen och se nån film där istället ;)

TACK till alla som var med och firade midsommar och mamma för att vi fick sova hos dig ;)
Och säg bara till om ni är med på någon bild här som ni vill att jag ska ta bort...

Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Tove

Tack för en underbar midsommar=) Och bilderna är ju väldigt bra på mig, INTE.

2009-06-22 @ 18:09:31
Mamma

Tack alla ungdomar för en jätte trevlig midsommar,ni är bara såå jätte goa allihop :-) de va mycke trevligt att fira midsommar med er.många kramar Maddes Mamma.

2009-06-24 @ 08:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0