Önskar tusen gigabyte till hjärnan, tack.

Eftersom min handledare bara jobbar 75% så är hon ledig måndagar, vilket betyder att jag också är det. Skönt att få lite tid till resten av uppgifterna vi har i skolan!

Jag har sån jävla träningsverk i benen! Men de botade jag med ännu mer löpning imorse, det är riktigt skönt att komma ut! Ser inte fram emot att gå i trappor imorgon!!! Skolan som jag gör min praktik på är typ som annexet på paradisskolan. Haha, AJ, stackars mina lår.

Nu ska jag dra till stan och kika! Min kära Naomi har tagit slut, och den säljs inte längre, så måste hitta en ny favoritparfym...

Funderar på att slinga håret så att det blir liv i det.


Jag har blivit tillfrågad om att vara Ordförande på dansklubben... Ojoj...
___________________________

Tankeverksamheten i min lilla hjärna snurrar som aldrig förr!!


Vad säger ni? Jag vill ha feeeeeeeeeedback :)


Kommentarer
Emelie Johansson

Hej gullunge! Klart du ska tänka över ordförandeposten i klubben! Det är ett bra sätt att utvecklas! Dock innebär det en hel del ansvarstagande och planering. (se om du är arvoderad, alltså om du får någon lön/ersättning för att du engagerar dig i klubben, exempelvis betala mindre medlavgift eller liknande) Du kommer helt klart erhålla bra erfarenhet! Det är något som arbetsgivare efterfrågar. Ser bra ut på CV:t med andra ord. Jag tror helt klart på dig när det gäller detta! KÖR HÅRT!Pussochkram!

2012-03-06 @ 14:15:51
Emelie Johansson

När det gäller håret, så är du sjuukt fin i det mörkahåret med lite blont ;) (jag kanske uppfattade fel på vad du ville ha feedback på så nu fick du på båda ;), haha PUSSS

2012-03-06 @ 14:16:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0