Nybro

Imorse när jag vaknade sken solen in genom persiennerna, himlen är klarblå även idag. Toves himmel ett X antal tusen mil härifrån är med största sannorlikhet också klarblå. Jag saknar henne. Jag lyssnar på maggio. Jag mäter balkongen och räknar ut hur många trallplattor som behövs.

Första tanken när jag vaknade var på Nybro. NYBRO. NYYYBRO!!! Tanken spann vidare. Jag insåg att jag i detta nu saknar Nybro och längtar tills jag ska dit. Hör ni? Just nu saknar jag Nybro. Trodde ni jag skulle säga det!?

Jag började fundera på hur härligt det är att kunna gå utanför dörren och kunna promenera överallt. Jag kom på mig själv att tänka att det faktiskt är roligt å gå ner på stan och säga "hej" till var och varannan människa.


En bildbomb av Nybrobilder

Mamma och Hampus :)


Pappa :)


Jag och Emelie vid bryggan :) Härlig sommarkväll...


Emelie, jag älskar din hårfärg här!


Jag och Malin på Chili :)




Vid älgparken


Hanemåla


Viadukten


Sommar i Kalmar



Idag ska jag göra ett försök med att putsa mina fönster :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0