Mycket på G

Det är mycket med allt nu!! Igår jobbade jag, idag har jag haft möte med min handledare inför min praktik som studie- och yrkesvägledare, det blir nog skitbra :)

Nu kom Stina nyss hit, Tove och hon ska laga nåt indiskt och dricka vin!! Haha dagarna är omvända helt och hållet (känns helt plötsligt som helg- en tisdag!). Själv ska jag dansa :)

Imorgon kommer världens bästa syrra hit !!! Hon ska stanna tills på söndag :)

På torsdag ska vi förmodligen shoppa, eller iallafall hänga på stan! På fredag återstår att se vad som händer... Förmodligen ganska lugnt eftersom jag och Marcus ska till Hamburgsund och tävla på Lördag!!

På lördagkvällen ska vi till Varberg och göra stan osäker, wooohooo... Kommer bli skitkul!!

Däremellan ska jag hinna plugga endel :)

Som ni ser, fullt upp! Men späckat med roliga saker - jag älskar livet som student!


Kommentarer
Emelie

Om 22 timmar är jag i Göteborg! Yeeey! ;D

2012-02-07 @ 22:19:23
URL: http://jaajjemen.blogg.se/
Madde

Haha lägg av att skriva "yeeey" !!! Hoppas du var ironisk ;) Och hoppas du hinner med tåget :D hahaa

2012-02-08 @ 14:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0