Siam park

Idag har vi varit på Siam park, en nöjespark här i Bangkok som har både karuseller och vattenland och asiens största vågmaskin! Efter nöjesparken åkte vi till marknaden som ligger typ här där vi bor och där fixade jag naglarna skitfint för 70 bath (18 kr) och sedan åt vi på en liten restaurang för 40 bath (10 kr), vi frågade om vi fick kolla när dom gjorde maten (så att vi lär oss) och jag fick till och med laga min egen mat och sedan skriva ner receptet haha, dom är så snälla här alla thaiare, alla har så stor respekt.

Jag har tusen kliande myggbett, men ska inte klaga på myggbett. Hellre myggbett än snöskottning!

Det har varit en jättebra sista dag här i Thailand! Om 2,5 timmar åker vi till flygplatsen, då är klockan 3 på natten här thaitid, och så lyfter vi kl 6 på söndagsmorgonen thaitid. Men då är klockan 00 på lördagsnatten i Svea rike! Så ska vi åka till Ukraina och vara där i 17 (!!!) timmar, vi kommer till Sverige måndag morgon kl 8.

Nu ska vi packa det sista och förbereda oss för en lång flygresa.. Hade gött! Längtar efter er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0