Oh my god!

Ooooh my god Ooh my god, you're such a beautiful surprise, Oh my god, oh my god It's a wonderful surprise I'm in love, I'm in love And I cannot get enough..... Aaa jag kan verkligen inte få nog, den är så sjukt bra! Den får mig på vårkänslor, och ännu mer när man kollar ut och ser att det är klarblå himmel :)

Jag är i Nybro nu, imorse gick jag upp och köpte tulpaner och nybakade frallor, åt en god frukost. Sen gick jag och mamma ner på stan köpte lite nödvändiga saker och sen systemet, för ikväll är det fest!!! Vi ska till Sandra, drängarna är ju där idag (WOOHH!!!) och även nåt band som typ bara spelar gyllene tiderlåtar snacka om att det lär bli FEST!!!  :D

Nu ska jag strax hem till farmor, för pappa har fyllt år. Det ska bli kul att träffa kusinerna och alla, länge sedan sist :)

Ikväll kör jag säsongsstart för rosévin! Jag är såå glad, det kommer bli en skitbra kväll :D



Kommentarer
sara

Dom som spelade gyllene tiderlåtar var vääldigt lika orginalet när vi såg dom på bergkvara förra året. :P Ska bli kul ikv tkr jag, var så längesen vi sågs, Carro sa att hon skickade dig ett sms? :P

2011-03-26 @ 16:30:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0