Malmö

Nu har jag bestämt mig, till 85% iaf. Jag kommer att välja Malmö som första val. Dels för att jag har större chans att få en mer central lägenet till ett bättre pris, och dels för att tågen mellan Malmö-Gbg går raka vägen, men tydligen måste man byta i alvesta när man ska ta tåget till malmö-nybro. Och sedan är det nära till Danmark (Danskar ;) det är ju bara bron över så är man ju i Köpenhamn :) Jag har ställt mig i kö och betalat köavgiften på 300 spänn, så nu är det bara att hoppas på att jag kommer in på utbildningen! !!! !!!

Ska göra högskoleprovet på lördag, här i Göteborg.. Jag har laddat ner en app till telefonen "högskoleprovet", alla som har en androidtelefon och ska göra högskoleprovet på lördag: den appen ett hett tips ;)




Kommentarer
sara

Lycka till! :D Det kanske går bättre med den appen ;) Jag skulle nog behövt den när jag skrev för jag fick bara 0.2 poäng. haha puss & kram

2011-04-01 @ 12:07:24
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0