Städat och fint

Heeeelloooo! Imorse vaknade jag av mig själv kl 6.45 (brukar alltid gå upp den tiden när jag ska jobba) men somnade om ganska fort och vaknade vid 10 typ.. Gick upp, åt frukost, gjorde mig iordning, diskade och städade, sedan gick jag ner på stan och var där hela dagen. Såå skönt att komma hem till en nystädad lägenhet, men det är tomt eftersom Tove inte är här!

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba 4 timmar, sen är jag ledig lör, sön, mån. Därefter jobbar jag bara tis, ons, tors och fre - sen slutar jag på hemfrid.

Jag har inget att göra, men jag är pigg så jag vill inte sova. Jag vill dansa!! Lyssnar på några goa gamla dängor ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0