1a juni

I fredags var jag, Tove och Anton på Liseberg och körde femkamp. I lördags bestämde jag mig för att åka till Natha, så jag tog sista minuten och åkte till henne i närheten av Linköping, vi festade och hade en väldigt rolig lördagskväll :)

Jag har jobbat 8 timmar/dag dom senaste veckorna, ganska jobbigt att städa två hus om dagen! Men nu är det äääntligen (nästan) långhelg, jag jobbar bara 4 timmar på fredag.

Tove flyttade till Nybro idag! Jag är själv här i 10 dagar till, sen flyttar jag också, då kan sommaren börja på riktigt! Det är så mycket som kommer att hända den närmaste tiden.. Midsommar, peace & love, öland, strandhotell, musik vid larmtorget ÅÅÅÅÅHH underbaaaaaart :D

Det är massa studentfirande och folk i hela stan! HBTQfestivalen är denna helgen också, regnbågsflaggor över hela stan och på varje spårvagn :)

Kommer somna tidigt idag, är skittrött... Ska sova ut riktigt imorgon, sen ska jag ner på stan och se om jag hittar några snygga sommarkläder :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0