Peace & Love

Det händer så mycket nu så jag hinner inte skriva i bloggen. Iallafall, förra måndagen åkte jag, Emelie, Tove & Angelica till Borlänge och var på festivalen hela veckan. Vi jobbade som funktionärer torsdagen och lördagen, jobbade bla. med att vakta restaurangen på ett hotell där många av artisterna bodde, Ola salo frågade vart baren låg, Oscar Linnros stod och snackade 2 meter från mig, SJUKT SNYGG är han! Hasse Aro hälsade haha... Ja, det var roligt de!

Dom hade gjort om hela staden till en festival med 4 olika campingar och ett festivalområde med 10 scener! Det var sjukt mycket folk överallt och jag vill lätt åka dit nästa år igen!

På väg



Stannade i Tranås och lunchade med Natha.


En av alla pauser, det tog över 10 timmar att komma fram!


Stannade på IKEA i örebro och handlade lite nödvändiga saker


Börjar närma oss...








Festivalområdet


Tvätta håret i portabla handfat haha är det festival så är det!






Timbuktu




Bilden tagen utan blixt - såhär ljust var det hela natten!








Röj när maskinen spelade


Kings of Leon


Emelie och Angelica vaknar upp utanför tältet




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0