JAG KOM IN!!

Jaaaaa jag är så sjukt glad!!! Jag kom in på mitt förstahandsval på högskolan i höst, så jävla bra!

Jag ska plugga till studie- och yrkesvägledare i varberg, via Malmö högskola. Men jag ska bo kvar i Göteborg, haha, det låter krångligt de där. Det betyder att jag ska plugga i Varberg, men kommer att åka till Malmö några gånger per termin. Denna utbildningen i Varberg är meningen för dom som bor på västkusten. Det tar bara 40 min med tåg från Gbg-Vbg, det kommer bli perfekt det här!



Ooooh lucky lucky Oooooh Lucky lucky



Kommentarer
sara

GRATTIS! :D

2011-07-15 @ 12:19:17
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
;M;

Grattis =)

2011-07-24 @ 10:39:47
Madde

Tack tack tack :)

2011-07-28 @ 20:51:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0