Nyår 2011

Jag, Tove, Emelie, Linda och Angelica kom till Malin i torsdags och vi sov där till nyårsafton. Vi korkade upp till frukosten! Natha och Martin kom förbi och hälsade på innan dom åkte tillbaka till Boxholm :) Sedan satte nyårsafton fart!

Gomorgon!


Hahaha kl 13


Vi tog oss ett bad ;)


Lagade potatisgratäng & kyckling


Linda!


Tillverkade partyhattar!




Malin in action.... Tjejen med kulan!!! Hahahaha <3


Jag in action


Framåt 17-18-tiden


Partykatten Ikaros hängde också med till Malin!


Linda idag innan vi åkte hem, haha!


När klockan började närma sig 21 gick vi till Emilia där festen var, sedan gick alla ner till torget vid 00-slaget, därefter hem till Angelica och festade till halv fem, sen sov vi där.. Mycket lyckat nyår!

Idag har vi inte gjort för mycket. Vaknade vid 3, gick till pizzerian och hem typ, haha! Lovar att det är pizzeriernas bästa försäljningsdag!

Imorgon kväll åker jag tillbaka till Götet! Jag kommer inte att ha någon dator där tills Tove kommer om typ en vecka, men jag ska nog överleva!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0