Imorgon åker jag till Nybro för att jobba ...

Imorgon åker jag till Nybro för att jobba med boxer som jag har gjort 1 vecka varje januari och augusti i 2-3 år nu. Men egentligen känner jag inte alls för att åka till Nybro eftersom jag nyss har varit där... Längtar tills jag kommer tillbaka hit och allt är som vanligt igen! Men de ska ändå bli kul på lördag, festa i Kalmar, det var faktiskt länge sen! Nu ska jag fortsätta packa, sen ska jag se familjen annorlunda och sen spårlöst, ojojoj, såhär mkt som jag har sett på tv denna veckan har jag nog inte gjort i hela livet :P Om ni har tråkigt kan ni youtuba: Timo Räisänen - aldrig långt bort, eller circle of life med lejonkungen om du vill bli lite nostalgisk :)



Kommentarer
Linda

I wote: Inget Kalmar, bara Paradiset :)

2011-01-12 @ 20:31:44
URL: http://levlivetsomlinda.blogspot.com
Madde

Mmmm, haha! Jag har tydligen blivit nedröstad :P

2011-01-14 @ 11:38:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0