Hejsan alla monsterdiggare! Tänkte uppdate...

Hejsan alla monsterdiggare! Tänkte uppdatera er om läget denna ljuva trettondagsafton.......... Det här snöat konstant sedan i tisdags, därför är det stora problem med bussar och spårvagnar, jag kom nästan 1,5 timme försent till jobbet igår. Men jag klagar inte, hatar folk som klagar på försenade bussar, spårvagnar och tåg. Hallå? Vi lever i Sverige. Längst upp på jordklotet. Här snöar det! Och såklart att stackas chaufförerna får problem då! Det är fruktansvärt tomt här utan Tove! Går runt i lägenheten och pratar för mig själv istallet, haha! Jag har sån lust att hoppa ut i snön, åka skidor, pulka, skridskor. Vad som helst! Jag är uttråkad nu, märks det? Hehe. Äsch... Nu ska jag tvätta och storstäda! :)



Kommentarer
Tove

Misstänker att det blir otäckt rent med min frånvaro i bostaden:P Saknar bestämt min MaddePadde med!

2011-01-06 @ 20:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0