Myskväll ensam

Det blir en hemmakväll i chipsets och godisets tecken för mig. Alla är i Nybro och festar och firar Malin och Linda. Jag tyckte de kändes onödigt att åka dit eftersom jag hade vart tvungen att åka tillbaka hit imorgon..Så jag stannade här i Gbg :)

Har vin på kylning, måste ju fira att jag har semester 1 månad nu :D Gyllenetider går på hög volym, det är nystädat i hemmet, snart ska jag springa och hämta tvätten :) Så himla smidigt med tvätten här! Det finns tvättmaskiner på varje våning, så vi har 15 meter till tvättrummet, och det är i stort sett alltid ledigt!

Hotellet som vi bodde på när jag var i Thailand vintern -07/08. Otroligt fint hotell, mercure patong beach heter det. Får se om vi kanske checkar in här nån natt :)








Kommentarer
sara

Ser ut att vara ett riktigt fint hotell. :D Ha en bra resa och ta det lugnt med drinkarna. ;) puss & kram

2011-02-19 @ 14:58:08
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0