Good feeling

Jag har en bra känsla. Det känns som att jag har en bra plan för detta året :)

Om en vecka är jag och Natha påväg till Thailand. Där ska vi vara till den 20onde mars! När vi kommer hem igen är det vår ute! När vi kommer hem ska jag bara jobba typ 3 månader (april, maj, och lite av juni). Jag ska göra högskoleprovet när jag kommer hem, och hoppas på bra resutat :P

Sen är det sommar, då ska jag och tove flytta till Nybro. Där ska vi jobba och hitta på många roliga saker (typ som detta året :D) Och sen när hösten börjar ska jag med all säkerhet börja plugga! Därmed förmodligen flytta till anitingen Sthlm, Malmö eller Umeå.

Allt känns bra, jag längtar tills jag börjar plugga faktiskt! Men innan dess ska vi hinna med massa saker! Och framförallt ha en helt underbar resa i Thailand :D

Det är planen just nu iaf, sen kan ju alltid saker och ting förändras..

Bilder från igår, innan trädgårn :)









Kommentarer
sara

Jag håller tummarna för att högskoleprovet går bra, för mig gick det skitdåligt, fick typ 0.2 poäng av 2.0 möjliga. haha. Men bara man har gjort det så får man ju förtur när man söker ett program. :P puss & kram

2011-02-14 @ 13:55:02
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0