Bussen började brinna!!!

Fan vilken dålig start på dagen jag fick idag...
Det börjar med att jag skulle åka till en kund i Brottkärr, ligger lååångt häirfrån så jag fick åka buss 40 min. Sen fick jag gå till huset 15 min. Väl framme så sätter jag i nyckeln som vanligt i låset, men det går verkligen inte att låsa upp! Tillslut fick jag ringa kontoret och säga att jag inte kom in i huset, dörren hade gått i baklås (den kan göra det står det på kundkortet) och ägaren av huset hade inte möjlighet att komma och låsa upp åt mig. Så jag fick traska till bussen igen...

När bussen har åkt en bit så smäller det till precis under mig, och börjar ryka som faan. Då stannar bussechauffisen och säger att alla ska gå ut. Jahopp... Så springer han ut med en brandsläckare!!!! Så hade det börjat brinna under där jag satt, herregud!!!

Så jag fick gå till en annan busshållplats och ta en annan buss hem. Och nu är jag äntligen hemma.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen ska jag till stan och fixa allt som behövs till Thailand. 4 dagar kvar :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0