Sanningar i repris

Förra året skrev jag 24 sanningar om mig själv fram till julafton, här kommer några i repris:

-Jag kan göra en "blomma" med tungan.

-När jag var liten ville jag alltid tvärt emot alla. När alla gillade harry potter hatade jag de, när alla gillade big big world hatade jag den, när alla tog cola på mc donalds tog jag mjölk - bara för att!!

-Jag måste kolla upp mot en lampa/solen och sträcka ut tungan, annars kan jag inte nysa.

-Jag äter alltid med liten sked när jag äter fil & yoggi!

-Jag är besatt av musik. Om jag bodde själv hade jag haft musik på dygnet runt. Men nu har jag bara musik på från att jag vaknar tills att jag går och lägger mig. Jag älskar musik, och jag älskar att bestämma vad som ska lyssnas på! Och jag måste alltid lyssna på "en sista låt" innan jag går hemmifrån.

-Jag är nog världens största optimist! Jag är övertygad om att allt funkar! Innan jag går hemifrån ska jag bara göra "de å de å de å de" för det är luuuugnt, jag hinner (sen får jag skitbråttom)...

-Jag jobbar som bäst under press och stress!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0