Årsresumé 2011

Nyår 2011 firades hos Malin, Nybro torg och sedan hemmafest hos Emilia.







Emelies utflyttningsfest i Nybro 15/1-2011

Jag fick fast anställning på hemfrid i Göteborg!

Sjuka fester, helg efter helg...


Emelie och Malin vad hos oss många gånger!

Jag och Natha åkte till Thailand 1 månad

Vi började med 1 vecka på Koh Chang, åkte vidare till Bangkok, ner till patong, och sedan tillbaka till Bangkok. Vi hade riktigt roliga veckor med sol, bad, fest, båtutflykter, nöjesparker, aussies, bangla...

Det är helt fucking underbart här i Thailand! Vi kom hit för 3 timmar sedan, Nathas pappa hämtade oss på flygplatsen i Bangkok. Vi är påväg mot Koh Chang nu, det tar fyra timmar inkl. Båtturen.. Har redan gått på thaitoa, sett en stor äcklig ödla och fått tre myggbett! Nu sitter vi i bilen med ett lass bacardi breecer, klockan är 21,30 och åh vad varmt det är ute :D”

”Nar vi kom fram till hamnen igar sa hade batarna slutat ga for dagen, sa vi fick overnatta i bilen och ta forsta farjan till Koh Chang kl 6 imorse. Nu ar klockan snart 16, idag har vi fatt thaimassage pa stranden, solat och badat vid poolen. Alskar denna varmen! :) Koh chang ar en lugn o med fina strander, men om typ 4 dagar ska vi aka tillbaka till Bangkok och sedan ta natttaget till Patong :D”

Uteserveringshäng

Åkte till Nybro några gånger...

Festade på taket

Liseberg..

Slottsskogen..

Bodde i Nybro över sommaren

Kollade till mina älgar, haha. Oden trivs...

..Och jag trivs...

Emelie fyllde 20!

Midsommar! Borgholm och Köpingsvik.

Tog bilen och drog Norr ut - Peace & Love!

Kom in på SYV-utbildningen!

Drog till Visfestivalen i Västervik..

Vallen...

Jag var hos Natha i Tranås!

Jag fick förstahandskontrakt på lägenhet i Göteborg!!

Började dansa med världens bästa danspartner Marcus!!

Började plugga till Studie- och yrkesvägledare!!

Flyttade in..

Inflyttningsfest och födelsedagsfest

 

Halloweenfest i Varberg

Sköna höstkvällar

Var i Malmö med klassen två gånger...

Besökte Nybro yttligare några gånger!

Vi var hos Natha i Boxholm igen (Tranås)!

Det blev jul

Ullared

Liseberg

Fest hos Angelica i Halmstad, Emelie (och ryssen i bakgrunden, hahah)

Firade jul i Nybro

Juldagen hos Malin

Har gjort en hel del även detta året! Veckorna går otroligt fort och i princip varenda helg har varit uppbokad! De bästa sakerna som hänt iår är de tre som hände på samma gång (i slutet av sommaren): Lägenheten, utbildningen och dansen!!

Jag tror jag är den lyckligaste på hela jorden!! Har världens underbaraste vänner, bor i världens bästa stad och har allt jag behöver!

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

NU KÖR VI, botten upppppp!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0