Flytt på G!!

Jag har fått ett förstahandskontrakt på en lägenhet här i Göteborg!! Det var snabb inflytt, så vi håller på att packa ner denna lilla lägenheten för att bosätta oss i en tvåa med balkong. Så sjukt bra!!! :D



Allt har verkligen löst sig inför denna hösten.
Plugget, dansen och lägenheten :D

Ni kanske vill veta hur första dagen i skolan gick!? Väldigt bra! Klasskompisarna verkar helgoa och jag längtar till insparken nästa vecka!

Kalendern är smockfull de närmaste veckorna, men jag älskar det!
Idag har vi vart på IKEA och kollat möbler... Imorgon kommer en kille och kollar på denna lghten, jag ska färga Toves hår och kolla på stan (inredning ;). På torsdag ska jag hämta Nyckeln till Lägenheten! Och sedan ska jag till Nybro, lasta in mina flyttkartonger i en släpvagn (med saker som jag hade när jag bodde med Chrille, så där finns massa roliga saker som jag inte har sett på 1,5 år!) Sedan ska pappa hjälpa mig att köra det till Gbg och hjäpla oss med flytten på fredag. Hela helgen kommer vi att måla om, bygga ihop möbler och göra lägenheten fin. Sedan åker jag till Malmö med klassen på måndag och sen är det inspark och så dansen såklart :D Ååååhhh vad detta blir bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0