Avsluta sommaren på topp

Vilken fin dag det har varit idag! Sommarvärme :)
Ska avsluta sommaren på östkusten på topp tänkte jag... Igår var jag med Mirre hela dagen, vi hade en riktig tjejdag, hon färgade mitt hår, vi målade naglarna och sånt :) Sen på kvällen drog jag och Emelie till Malin, vi låg och snackade hela natten och hälsade på hennes granne kl 3 på natten haha...
Vaknade upp hos Malin tidigt imorse, sen åkte jag, Emelie och Hampus till Kalmar och shoppade hela dagen. Avslutade med thaibuffé! Nu är jag hos Emelie...
På fredag händer det 3 stora saker!
1. Jag ska ha info & registrering i skolan.
2. Emelie och Malin kommer till Gbg!
3. Hemlig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0