Åker till Nybro imorgon

Helllooo!
Ikväll är det dessa låtar som går på repeat:
D.A.D - Laugh and a half, Puddle of modd - She hates me och Guns´n roses - Paradise city!

Imorgon ska jag ut till Styrsö och jobba, sedan tar jag tåget till Nybro på kvällen. Ska ju jobba med boxer några dagar mellan påsk och valborg. Passade ju perfekt att det jobbet var just den veckan eftersom jag ändå skulle ha åkt till Nybro både påskhelgen och Valborg/cruising-hegen :) Betyder att jag kommer att vara i Nybro i 11 dagar!

Har ändrat färgerna så det ser nästan ut som bilden är tagen 1960.


Har haft så konstiga drömmar dom senaste nätterna, undra vad det beror på.
Aja, nu ska jag sova. Det känns tomt, för Tove är inte här...


Kommentarer
sara

Vad kul att du ska till nybro och på crusingen, jag och carro ska också dit. :D puss & kram

2011-04-20 @ 14:46:43
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0