Demostration

Tiden går så fort, så jag hinner inte knappt tänka på att uppdatera i bloggen... Igår var vi på Sticky Fingers, en rockklubb här i Gbg, Royal republic spelade!!! Idag har vi kollat på demostration. Det var Sverigedemokraterna som skulle demostrera, dom gick från Götaplatsen till Kungsport men grejen var att extremvänstern var där och motdemostrerade och skrek åt dom, så ett tag trodde vi det skulle sluta riktigt allvarligt. En häst föll så att ryttaren ramlade av, en polishäst alltså. Det var flera hundra poliser och polisbussar överallt, även polishelikopter och svarta skottsäkra polisbussar.



Kan ju nämna att jag har bestämt mig nu, jag väljer Varberg som första val i höst! 2 Malmö, 3 Sthlm, 4 Umeå.
Jag väljer Varberg för att han jag snackade med från Malmö högskola sa att den utbildningen är som gjord för Västkustbor :) Alltså studie och yrkesvägledarutbildningen. Så nu är det bara att hoppas på att jag kommer in!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0