Varm choklad en höstkväll

Idag har det varit jätteskönt väder i Götet, fin höstdag :) Idag har jag varit på stan, och ikväll tränade vi medeljympa. Än så länge håller vi vårt löfte om att träna minst fyra gånger i veckan.
Måndag- Medeljympa
Tisdag- Step
Onsdag- Medeljympa
Torsdag- Dans
+ något pass antingen fredag, lördag eller söndag.

Det är skitroligt när man börjar komma in i alla steg och rörelser :D

Nu sitter vi och dricker varm hemmagjord choklad, har precis kollat på idol. De snygga kopparna fick jag och tove i födelsedagspresent av min syrra :)





Imorgon jobbar jag 9-17, ska åka ut till Hisingen. Gillar inte Hisingen, jag kommer få rysningar när jag åker förbi Länsmansgården där mordet på Elin Krantz skedde i lördags natt....



Kommentarer
Emelie

Jättesnygga koppar!

2010-09-30 @ 19:34:13
URL: http://eminza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0