Kantarellmackor och tända ljus

Shit vilken dag! Åkte hemifrån 9.30 imorse... Påväg upp till Vimmerby körde jag förbi Högsby och tog en runda inne på Karlssons där, sen har jag satt upp skyltar för boxer i massa digitaltvbutiker i Vimmerby, Västervik, Oskarshamn och en i Mönsterås. Det tog sin lilla tid! Sen körde jag och lämnade gpsen hos Mirre, och kollade hur dom hade det i sin nya "lägenhet" :)



Sen åkte jag hemmåt och var hemma vid 20. Har kört 43 mil idag! Så är ganska trött nu... När jag kom hem åkte jag och handlade kantareller, sen stuvade jag kantarellerna och la på mackor med ost över och in i ugnen en stund. Så gottade jag, mamma och hampus på dom :)

Märks att det är höst. Kantarellmackor och tända ljus...


Inatt ska jag hämta Emelie i Kalmar.. Så jag sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt för att åka :P



Kommentarer
Mamma

Åh så goda mackorna va! mums mums!!

2010-09-09 @ 15:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0