brunt, blont, brunt, blont, brunt, blont???

Åkte från Gbg kl 16.07. Optimisterna Tove och Madde var ute i god tid! Gick hemifrån kvart i fyra, hahah.. Vi kom till stationen 16.05!!! Där hade vi tur :)

När vi kom till Nybro väntade Emelie, Malin och Linda på oss, sen gick vi ut på promenad och snackade! Det var nån halloweengrej i här idag så affärerna hade öppet till 21. Sen åkte vi hem till Emelie och åt chips, det är detta jag saknar när jag är i Göteborg! Att bara kunna gå hem till världens bästa vänner och umgås :)

Nu är jag hemma hos mamma. Har kopplat in min dator och allt känns som "vanligt" igen.

Tracks on repeat right now:




VÄRLDENS STÖRSTA I-LANDSPROBLEM JUST NU:
Jag har klipp-och sling/färgtid bokad imorgon - men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska färga brunt eller bara göra ljusa slingor. Guuuuuud vilket problem! Isåfall vill jag ha nån kall chokladton, hehe, typ så:



Förra gången (nyår 2008):



Hmmm de lutar nog åt att jag ska färga brunt, om jag inte fegar ur när jag sitter där i stolen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0