Vill ha ett varmt bad!

Åååh de var länge sen jag kände mig såhär frusen och hängig :/ Har verkligen inte tid att vara sjuk! Imorgon ska jag, Emelie och Angelica till Kosta Outlet!

Just nu sitter jag hemma (hos mamma), har precis ätit en sverige special från amigo, nu sitter jag här och lyssnar på min lugna lista med smörlåtar som Underneath you clothes, over the rainbow, dancing in the moonlight, heaven, I wanna love you forever, Wild world, when the children cry, bed of roses, It´s all coming back to me now...

Ska nog göra mig en kopp honungsvatten nu och ååå... Önskar att jag kunde ta ett varmt bad!





Kommentarer
sara

Fiiin bild! och hoppas allt är bra med dig. :D puss & kram

2010-11-17 @ 13:04:08
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Madde

Tack :) Jo allt är bra, förutom att jag är förkyld å har ont i halsen å ska skruva in en skruv i munnen imorgon!! hahah.. :) Pusss

2010-11-17 @ 21:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0