6e soppdagen idag... Jag börjar vänja mig ...

6e soppdagen idag... Jag börjar vänja mig nu, min favorit är den gröna thaisoppan från kelda, haha! Det värsta är att man blir hungrig flera ggr om dagen och att man blir jävligt kissnödig!! Vi skulle ta träningspasset kl 17 idag tänkte vi, men när vi kom så var passet fullt! Va? Va e de för stil!? Nu är vi hemma och väntar på nästa som börjar 19... Tur att vi har så nara! Vi är nog världens största optimister, framförallt tidsoptimister, vi väntar alltid till sista sekund med att gå hemifrån. Vilket resulterar i att vi måste springa dom där 15 metrarna till träningen haha... Förövrigt är jag väääldigt glad över en sak idag, ni kanske får veta nån gång!! :D



Kommentarer
Robin

Soppa är gott, men inte sex dagar i rad, eller? :P

2010-11-24 @ 22:05:04
URL: http://robbind.blogg.se/
Madde

Haha, de börjar bli fruktansvärt uttjajat!

2010-11-25 @ 10:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0