Måndagsnöje

Utekväll eller Hemmakväll - Hemma lär man inte känna nytt folk

 

Nybro eller Göteborg - Perfekt vore det om Nybro låg 1 mil härifrån

Jurist eller Gyminstruktör - En jurist är alldeles för seriös för mig

Dator
eller Tv - Genom datorn kan man iallafall ha kontakt med andra

Alltid Kötträtter eller Alltid vegetariskt - Mmm

Högerpolitik eller vänsterpolitik - Egentligen bryr jag mig inte särskilt mkt

Datanörd eller sportnörd - Haha, eftersom jag måste välja...

Fallskärmshoppning eller Dykning - Uteslutningsmetoden. Fiskar är äckliga.

Breakedance eller striptease - Skitroligt ju!

Spara eller Slösa - Den som spar han har, men inte roligt!

Hund eller Dammråtta - Djur är slöseri med tid

Nykter i "fullt" sällskap
eller Full i nyktert sällskap - För en kväll skulle det vara roligt!

Biodejt eller Lisebergsdejt - Det är viktigt att han inte har nån gräns eftersom jag inte har det

Midsommar
eller Nyår - Midsommar firar man flera dagar till skillnad från nyår

Brunögd eller Blåögd - Jag har kommit på att bruna ögon är mystiskt...

Mc Donalds eller Burger King - Smakar grillat

Hemma eller Borta - ? Hemma såklart

Solnedgång eller Soluppgång - Eftersom det blir mörkt sedan


Vild eller Romantisk - Den är given

Veckorevyn eller Faktum - Haha, men faktum är ganska rolig faktiskt

Ett glas vin eller En snaps - Jag är inte den som är den

Brunett pojk
eller Blond pojk - Brunt är snyggare

2 mån "kackerlacks-hotell" eller 1 mån Lyxhotell - Den lättaste av alla! Jag hatar småkryp!

Plugga eller Jobba - Om man har ett roligt jobb

Smutta eller Shotta - Den svarade jag ju på nyss. Smutta? Haha vem kom på de ordet?

Dansa på borden eller Sitta i ett hörn - Det är som att fråga "vill du ha roligt eller tråkigt"

Stort kyrkobröllop eller Litet "strandbröllop" - Stoooort med alla man känner!


Min kombo har också tyckt till HÄR




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0