Okej inte Kreta på fredag

Okej okej. Det blir inte kreta på fredag. Men kanske nästa vecka!?! :D

Jag åker till Nybban imorgon. Håller på att packa nu... Guuud vad roligt det ska bli att träffa er alla igen. Det kommer bli så himla roligt i helgen! Varje dag är fullspäckad! Fredag ska vi äta på larmgatan10 Jag, Malin, EmelieJ, Ange, Jonna och EmelieA, sen ut och röja i Kälma efter det. Och på lördag blir det grillfest! Wiho!!

Jag har såå ont i benen och fötterna nu. Har städat en lyxvilla på 240 m2, tre våningar och tre badrum vid havet. Herregud, att det finns sånna människor. Jag blir så avundsjuk. Eller blir jag det?? Hm... NÄ, för jag har det himla bra som jag har det!! :) Det viktigaste är att man är glad och lycklig, och det är jag :) Jag har allt jag behöver just nu :)

Nä nu ska jag försöka sova, ha det så bra så hörs vi imorgon!

Förra helgen när Emelie var här



Puss på er




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0