Kombon klagar

Tove klagar på att jag måste blogga. Med tanke på att ganska många verkar tycka mitt liv är intressant så gör de väl inget att jag bara skriver om vardagssysslor eftersom ni uppenbarligen gillar det. ELLER???

Idag jobbar jag bara 13-17. Har fått ytterligare en fast kund typ 300 meter härifrån, yeeees! Inte för att jag kommer kunna vara så mycket hos den kunden eftersom att jag snart flyttar hem, men iallafall.

På tal om att flytta hem. Hem? Vad är hem? Jag känner mig hemma i Götet nu! Men iallefall, den 9onde juni flyttar jag till mamma (och till Maaaalin) över sommaren och Tove flyttar till sin familj (och till Malin :). Gud vad roligt det kommer bli att bara vara vi tre tjejer i Malins lägenhet!! Alla lediga dagar ska vi åka på roadtrip:s i Sverige. Göteborg kommer vi såklart att åka till en hel del. Och Öland såklart :)

Och så ska jag jobba i Älgparken. Ta emot turister. Tyskar. Herregud jag kan inte ett ord på tyska, hur ska detta gå? Nån som kan lära mig? Men det går bra med parken! De är redan två bussföretag som har hört av sig som vill samarbeta med oss och frakta dit turister... Den 14 juni är det invigning!!




Kommentarer
jasmine

om ni ska ta en tripp till norrköping eller åt detta hållet kan ni väl säga till så kasnke vi kan ses o ta en fika iaf:)

2010-05-19 @ 16:19:34
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
mrijam

Ich kenne einige deutsche ;)

2010-05-20 @ 20:26:02
URL: http://ourwaytosuccess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0