Högsommarvärme i maj

Nu ska jag imponera er :D
Jag gick upp tidigare än Tove som låg halvdöd och hostade i sängen. Klädde på mig träningskläderna och åkte till slottsskogen, sprang (!!!!) en bit runt parken och sedan ända hem. Jag är nämligen ledig idag vettni.

Trots detta har jag ett pressat schema. Strax ska jag tvätta. Sedan äta fruost, handla tills ikväll, marinera kycklingen, systemet, måla naglar, hämta och lämna nycklar på kontoret... Aaa det kommer nog ta hela dagen!

Ikväll ska vi grilla... Mmm :)

GOD GAVE ROCK´N´ROLL TO YOU!!!



Kommentarer
Malin

duktig du är Madde! :) Nu blir jag stolt över dig hehe

2010-05-21 @ 10:21:40
Tove

Stolt!? det ni två håller på med kallas GALENSKAP.. (men jag tycker rätt bra om er ändå, knasigt det där)

2010-05-21 @ 15:58:01
Madde

Hahaha Malin du skulle sett hennes ögon imorse! De första hon sa här hon vaknade "Du är inte klok..." Haha!! Puss på er

2010-05-21 @ 17:26:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0