Gyllene tider - Thorsten Flinck - Rosenström - Vera - Eldkvarn

24 maj. Vilket betyder att det är 30 dagar kvar det är fullt av folk i Köpingsvik!! Shit nedräkningen börjar på allvar!!

Tove kan inte prata. Hon är stum. Det är synd om mig som inte har nån att prata med...
Och lite synd om henne också. Vi satt på vårdcentralen i 3 timmar idag, jag var ju tvungen att vara tolk åt henne.

Bloggen för ett år sedan:
Jag var med mamma i Köpenhamn - Bryggan var precis färdigbyggd

Bloggen för två år sedan:
Var i pappas husvagn - Firade mors dag - Balkongen var precis färdig

"Det har varit en mycket bra och skön helg. Denna veckan som kommer är den sista "riktiga veckan" innan Studenten!! Alltså är det 11 dagar kvar till dagen med stort S!! Idag har vi också fixat partytält. Allt ordnar sig och alla är nöjda och glada."




Vi håller på att göra en spellista till midsommar, så nu ska vi fortsätta med det ;)
Byyyyyyyye


Kommentarer
Tove

Det är MYCKET synd om mig!

2010-05-24 @ 17:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0