Full rulle

Vaknade av att Malin ringde och väckte mig imorse kl halv åtta och sa att det var skitfint väder, haha!! Sedan har jag varit och klippt & slingat mig, är suuuuupernöjd!! :D

Nu ska jag strax ner till stan och träffa Emelie (syster) och inhandla lite nödvändiga grejer. Sen ska jag ut till älgparken och kolla till Oden och gänget!!

Ikväll ska vi till Kalmar och äta, sen dra vidare och göra Kalmar osäkert! Det är nåt här i Nybro ikväll på torget, öltält och grejer. Mat från världens hörn, mysigt! Hade vart kul att gå till också...

TOVE! Det märks att du inte är hemma :(





Kommentarer
Malin

ja det kan jag verkligen hålla med dig om Madde att det märks att Tove inte är hemma. Men hon kommer ju snart hem hit också :)

2010-05-28 @ 16:08:40
Tove

Ni är så söta och jag blir så glad:) Men jag kommer hem, om mindre än två veckor:D Puss på er

2010-05-28 @ 17:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0