Vilken underbar dag!!!

Inatt vaknade jag klockan 1 och trodde att jag skulle gå upp, jag var pigg då och blev nästan lite besviken att jag skulle behöva sova yttligare 6 timmar... Men när jag väl vaknade så sken solen in och jag gick till jobbet halv 9, städade två trapphus - fy fan för att soppa med samma rörelse i typ tre timmar - snacka om träningsvärk i armen imorgon! Haha...

Sen gick jag till kontoret och lämnade nycklar, sen gick jag hem. Nu sitter jag här och lyssnar på sommarlåtar för guuuuuuud vilket underbart väder det är :D

NU ÄR DET VÅR!!!!!

- Snön har försvunnit i hela stan
- Folk sitter på uteserveringarna i vårjackor och solglajor
- Jag såg årets första blomma ute nyss

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta (måste skynda mig lite....). Nu är jag ledig ända till den 5:e april! Och ska ju åka till Nybro om några timmar :D

Och en sak till!! Det är ju löööööööning idag!!!! WIIIIIIIIIIIIE :D
Och två saker till: Det är trandagen idag!! Och Våffeldagen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0