Promenad i slottsskogen

Idag har jag inget jobb, och Tove har ingen skola. Vi gick upp klockan 9 och åkte till slottsskogen och gick en långpromenad - upp till djuren, där fanns det hästar, hjortar, älgar och sälar!

Sedan åkte vi hem till Landala och utforskade närområdet - då upptäckte vi att vi har ju bland annat coop, systemet, apoteket och ett konditori här precis utanför typ, hehe :D

Så vi köpte varsin nybakad fralla, gick hem och åt en stor god frukost :)

Sånna här dagar älskar jag vekligen!!

Tänk när det blir vår och man kan ta en filt och engångsgrill med sig till slottsskogen en kväll och bara umgås, å så härligt :) Eller när solen gassar så kan man lägga sig där på en filt och sola :) Eller när dom har borstat bort gruset på gåbanorna så kan man åka inlines runt allt :)

Idag ska vi åka ut till ett köpcentrum på hisingen och kolla om det finns en affär för stjärnurmakarna där, min klockas glas har fått en repa på sig och jag ska se om det går på garantin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0