Helgplanering fram till sommaren

3 April - Party party i Kalmar

10 April - Högskoleprovet

17 April - Inga planer, i Göbeborg

24 April - Cruising i Nybro, husvagnssäsongen på öland börjar

1 Maj - Valborg, i Göteborg

7 Maj - Rosenström på Ruckmans i Gbg

14 Maj - EmelieJ, EmelieP, Ange & Jonna kommer till Göteborg

22 Maj - Inga planer, i Göteborg

29 Maj - Inga planer, i Göteborg

5 Juni - Sista minuten med Tove (???)

11 Juni - Emelie tar studenten

17 Juni - Emelie fyller år

25 Juni - Midsommar

Fattar ni vad snabbt det kommer gå till sommaren eller!?
Vet iofs inte om det är positivt eller negativt...
Men just nu är jag bara så glad över att jag har en massa att se fram emot!

OBS. Detta är en grovplanering, mitt liv är väldigt impulsivt och mina planer kan förändras när som helst (Hehe...).



Kommentarer
Emelie

Jag kommer också till Götet den 14maj så då får vi allt styra upp en grym utgång på fredagen, Lindvallen reunion kanske, haha :p

2010-04-01 @ 13:53:24
URL: http://emeliepagels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0