Ur arkivet, idag för 1 och 2 år sedan

30/6-09

Hemma

Kom hem från härliga köpingsvik ikväll...
Det har vart så himla fint väder igår och idag och jag hoppas verkligen att det blir soligt imorgon också, men det är märkligt för på tv4vädret står det en stor fin sol men på smhi står det att det ska regna =/
Just nu ser det ju inte särskillt vackert ut på himlen...

Haha, undra vad man ska göra om det regnar imorgon då?
Man måste ju ta vara på semestern!!!
Jag hatar verkligen att bara vara hemma och inte göra något!! Men så ska det ju inte bli :)

Jag bjuder på en färsk bild från igårkväll.




30/6-08

Glad :-D

Här är en bild på mig från igår som min lillebror tog.
Jag är glad :-D
Jag visar den för att erkänn att det är tråkigt att läsa en blogg utan bilder. Det tycker iallafall jag. Och nu när jag visar en bild på mig när jag är glad (som jag nästan alltid är) så blir ju du förhoppningsvis också glad, eller gladare ;-)



Imorse var det nån tysk som ringde till mig och han hade ringt fel, så nödvändigt att ringa och väcka mig då!!
Förstog inte ett skit av vad han sa men jag hörde att han mumlade på tyska.

Det är väldigt många som ringer hit och vill sälja saker, och jag blir så trött, hehe. Men på ett sätt tycker jag lite synd om dom för dom är ju ganska hatade av folk. Men ingen vet ju ändå vilka dom är, och hur dom ser ut i verkligheten. 

Idag är det fullt upp. Städa, skriva matlista, handla mat för veckan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0