SOMMAR!!!

Heeej hönni :D
Det är ju för sjutton 1:a juni idag, vilket betyder att det offeciellt är SOMMAR nu!!!!!
Shit vad jag har sovit dåligt inatt! Tror de beror på att jag sov 14 timmar i förrgårnatt. Idag jobbade jag 8-12. Känner mig mkt bättre idag, hostar och är lite förkyld bara, annars är jag pigg! Kombon är påväg hem från vfu:n nu och sen ska vi äta, sen ska jag ner till stan och lämna henne och hennes tenta ifred, hehe...

Hoppas ni där hemma har lika soligt och varmt som vi i Götet har :D



Kommentarer
Emelie J

Det ska jag tala om för dig att det har vi inte, det är skit kallt blåser så röva fladdrar o allt är typ bara skit när det gäller vädret, men på torsdag när du sticker och när jag får sommalov ska den fina sommarvärmen komma till östkusten :D:D



TREVLIG RESA ÄLSKLING!

2010-06-01 @ 15:11:51
Madde

Haha men jag hörde att ni fick fint väder redan idag ;) Jag flyttar hem över sommaren efter Kreta! Då ska det bli mååånga sköna sommarkvällar tillsammans med alla :D Tack! Ha de så bra där hemma!! ♥ ♥ ♥

2010-06-02 @ 07:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0