Sista dagen på jobbet

Jag behöver ingen väckarklocka, jag har Malin! Haha... Shit! Idag är sista dagen på mitt jobb här i Götet, sen åker jag till Kreta, och sedan flyttar jag och Tove hem över sommaren! Nu kommer jag inte sätta på mig dessa arbetskläderna mer förrens den 1:a september! Det betyder att det faktiskt ÄR sommar på riktigt nu, som vi har längtat!!! 

Nu ska jag snart studsa (studsa???haha) iväg till spårvagnen, idag jobbar jag 9-16. Men måste förbi kontoret både innan och efter jobbet. 

Ikväll blir det mycket att göra, vi måste storstäda och fixa en massa.

Ha en bra dag!!




Kommentarer
Malin

haha ja Madde jag kan ej hjälpa att du sover så länge och att jag kände att jag behövde prata med dig :P hehe

2010-06-02 @ 10:17:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0