MIDSOMMAR 2010

Den 20onde midsommaren i mitt liv har precis passerat. Det har varit heeelt galet roligt!

Vi tre


Andreas, Fabian och en midsommarstång


Dansa i soluppgång


Bada i havet


CowBoys, Edward & Andreas


Jag och Sebbe


Haha!


Midsommarmat, såklart!


Haha, vart tog mina ben vägen?


Det har helt enkelt varit en helt perfekt midsommar! Fint väder med familj och vänner!
Jag har massa videoklipp som jag tänkte visa här sen...
Sommaren kan inte börja bättre än såhär!

Hoppas eran midsommar har varit lika bra ;)



Kommentarer
Andreas

En helt oförglömlig helg verkligen! Lagom synd att man inte har sin tidsmaskin nu alltså, så man kunde åka tillbaka och återuppleva allt igen!! :D

2010-06-28 @ 23:31:36
Madeleine

Saaa ju att de skulle bli de!! Haha mm kolla blocket ;)

2010-06-28 @ 23:51:43
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
sara

Det ser ut som en sjukt rolig helg. :D Men jag ska inte klaga för min var också rolig. :D puss & kram

2010-06-29 @ 20:12:58
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0