Jag ska flytta till Göteborg!!!

Wooohooo en uppdatering ;)
Jag kom nyss hem till Nybro, jag har varit iväg sedan fredags förra veckan, alltid lika skönt att komma hem när man har vart iväg. Jag har haft det hur bra som helst :)

Jag är en vääääldigt god nyhet :D
JAG SKA FLYTTA TILL GÖTEBORG!!!!!!!!!
Jag har fått jobb där på ett städföretag, äntligen!!!!


Nästa vecka kommer bli så sjukt stressig att jag knappt inte vet hur jag ska hinna med allt!

Måndag, Tisdag och Onsdag ska jag göra ett uppdrag för boxer, då ska jag sätta upp sånna här skyltar i elektronikbutiker. Alltså jag ska köra från vimmerby och västervik ända ner till karlskrona och karlshamn!


På torsdagsmorgonen ska jag tillbaka till Göteborg och skriva på avtal, få jobbkläder och sånt :)

Och till helgen händer det ännu mera roliga saker!!! :D

Nu är jag trött och hungrig. Ska äta, packa upp resväskan och sedan ska jag nog sova en stund. Sen ska jag hem till Emelie (syster) och hämta gps:en.



Kommentarer
Emelie

Shit vad roligt Madde! Är så glad för din skull :)

2010-02-01 @ 07:25:00
URL: http://eminza.blogg.se/
Emelie J

Gud vad kul. då får jag komma ner o hälsa på när du kommit iordning då! DET ser jag fram emot!! Och jag sticker till Sthlm om 1,5 år!!! då får du hälsa på mig ;)

2010-02-01 @ 09:47:17
Madeleine

Tack :) Ja ni får komma och hälsa på mig när jag har skaffat egen lägenhet :D Ska bo hos Tove tills dess. Jag kommer komma hem typ en gång i månaden tänkte jag :)

2010-02-03 @ 08:13:50
URL: http://madeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0