Minus 20-35!!

Jag förstår inte...Jag är nästan aldrig trött längre! Jag sitter uppe och lyssar på massa bra musik nu.

Igår var det ju trettondagsafton, Jag, EmelieJ, Jonna, EmelieP, Maria, Krille och Pumba var först hos EmelieJ och Krille, sen blev det att halva gänget vi åkte till sandra istället för palace... Det var roligt men vi var där bara dom två sista timmarna, och inrädet kostade 200 spänn så det kändes lite onödigt efteråt, hehe :p

Det är verkligen sjukt kallt i sälen nu! SMHI: "Mest klart och kallt, mellan 20 och lokalt ca 35 minusgrader". Brr...
Jag skulle vilja  ha en sån här mössa, såå snyggt! Och varmt och skönt också för den delen. Den svarta är snyggast! Bara 4 dagar kvar tills vi åker dit nu :D





Kommentarer
Emelie Karlsson

Här är det ca 20 minusgrader idag, så lite "varmare" idag än igår :-) Den svarta mössan var skitsnygg! Vart har du hittat den?

2010-01-07 @ 12:25:56
Madde

Haha på google :p

Men har sett att dom har liknande i skinnaffären i kalmar ;)

2010-01-07 @ 12:50:15
Emelie J

Det är ju typ en sådan jag har ;) fast beach ;)



Haha snart är det snöndag!!!

2010-01-07 @ 13:07:56
Anonym

Madde, jag vet att du inte har tid att blogg nu. Men, BLOGGA! =)

2010-01-11 @ 23:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0