Trettondagsafton

Tisdag idag. Inte vilken tisdag som helst, utan just trettondagsafton!
Jag är i Emelies och patrics lägenhet nu i veckan ju, och Emelie, om du läser detta - ni får gärna stanna i Sälen några veckor till för jag har det jättebra här med Ikaros ;)

Hehe, nädå, nästa vecka är det min tur att åka skidor och jag läääängtar :D

En rolig bild på lilla ikaros, haha, så söt!!


Men ja, trettondagsafton idag, det har redan gått nästan två veckor sedan julafton alltså!! Ikväll ska jag åka med EmelieJ till kalmar, närmare bestämt till hennes Krille. Sedan ska vi till palace!



Till en annan sak!! Jag läste nyss detta på msn.com:


Skönt att veta att dom inte går fria längre, sånna idioter alltså!!



Kommentarer
Emelie Karlsson

2010-01-05 @ 17:58:02
Emelie Karlsson

Hehe, skönt att höra att du och Ikaros har det bra! Skäm inte bort han för mycket bara ;-)

2010-01-05 @ 18:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0