Larmet gick!!!

Herreguuuuuuud! Jag vet inte vad jag ska börja... Denna dagen har jag verkligen haft otur! När jag kom till det första huset jag skulle städa i imorse så låste jag upp och gjorde som vanligt, men när jag kom in och skulle trycka av larmet så började det tjuta som faaaaaaaaaaan, Larmet på huset gick!!!! Shit vilken chock jag fick!

Jag ringde hemfrid som man ska göra, sedan dog min mobiltelefon (!!!!) men som tur var så hade jag laddaren med mig. Samtidigt så ringer deras hemtelefon. Telefonen var i köket, jag var ju så chockad så jag halkade när jag sprang in i köket, men det gick bra. Sedan svarade jag, det var securitas som ringde. Och under tiden allt detta händer så tjuter det skithögt!!!

Tillslut fick jag av larmet med hjälp av securitas på telefonen. Det tog säkert 5 minuter men det kändes som en evighet.

Sedan skulle jag städa detta stora huset, jag var helt skakis och jag får flashback när jag tänker på det :/

Sedan hade denna familjen bara en jättegamal damsugare (säkert från 70-talet) med skitkort sladd :/

Sedan har det varit snöstorm här idag, det har snöat minst 10-15 cm!! Därför gick spårvagnarna lite som dom ville och jag kom hem mycket senare än planerat.

Nu har jag iallafall ätit och jag ska inte ut mer idag med tanke på all otur jag haft idag. Hoppas er dag har varit bättre!




Kommentarer
Mamma

ojoj då!! det händer visst lite i Göteborg.Nu kan ju allt bara bli bättre när de händer såna saker.Har dom ingen bättre dammsugare så får dom väl stå ut med lite skit i hörnen :-)

2010-02-26 @ 10:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0