Första måltiden med min sambo

Kom hit till Göteborg igår och var på jobbet hela eftermiddagen och fick massa information, skrev på avtal och fick arbetskläder. Det känns bra :)

Sedan åkte vi hem till Tove och jag installerade mig, sen lagade vi vår första måltid, haha! Fiskpinnar, potatis och morötter (Hm vilken blandning!!)



Nu är Tovis i skolis och jag sitter här, ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag packa igen. Jag packar varje dag känns det som.

I eftermiddag ska vi iallafall ta tåget till skövde, sedan åker vi med Andreas till Stockholm till Edward och där ska vi vara över helgen, haha, det kommer bli väldigt spännande!! Galet!!

åååhhh vad roligt allt är just nu :D
Det gäller att ta vara på detta för man vet aldrig när det vänder!

Förövrigt så är det hur fint som helst i Toves nya lägenhet!! Allt ser ut som ett hotell och man kan åka upp längst upp på en takterass och ha utsikt över hela Göteborg!



Slänger in en bild på mig från sensommaren/tidig höst för att jag längtar tills man kan gå sådär ute utan jacka!


Saknar dig redan Emelie!!!


Puss på er!





Kommentarer
Emelie J

Tjoo ser sjukt mysigt ut och som sagt önskar dig fortfarande all lycka där nere ;)



jag kommer till gbg den 13-15 maj om vi kan ses en snabbis??? shopping på stan låter skit bra! Jag ska på konsert med krille på ferdagskvällen o sen ska vi ut på träggår´n, vore kul om du o tove kunde hänga på ;) Pusssokram!

2010-02-06 @ 11:50:30
Emelie Karlsson

Jag saknar dig också!

2010-02-06 @ 13:26:43
Madde

Aah vad roligt! :D Vad ska ni på för konsert?

Såklart vi är på ut!! Är det nåt speciellt på trädgårn den fredagen eller? Pussar

2010-02-08 @ 11:01:54
URL: http://madeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0