Boxer

Det är mycket nu.. Igår var jag i Västervik, Vimmerby, Oskarshamn och satte upp skyltar för boxer. Idag har jag vart i Karlshamn, Karlskrona, Ronneby och satt upp skyltar. Det tar sin lilla tid...Men bra blir det ;)

Såhär kan det se ut i butiken när jag har satt upp det nya:




Imorgon ska jag göra några i Kalmar och häromkring. Sen är jag klar!

Oj oj oj.. Jag har massssssssa att göra imorgon!!!!! Packa och så ju...Jag tänkte även klippa mig om jag hinner.

Det kanske är dags för mig att sova nu så att jag vaknar någorlunda pigg!



Kommentarer
Emelie Karlsson

Ser fint ut! :-) Sov så gott!

2010-02-03 @ 00:14:02
Mamma

Ser jätte fint ut det gjorde du bra gumman!!!

2010-02-03 @ 15:12:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0