Allt är en längtan till....Eller en saknad av....

Jag måste bara få utlopp för min glädje just nu :D
Jag trivs så himla bra här i Göteborg!!!!!!!!!!!!
Och allt är så himla roligt i livet just nu!!!!!!!!

Imorse bakade jag och Tove scones och åt en stor god lördagsfrukost.



Ikväll ska Andreas, Jessica och Pär komma hit till mig och Tove :D
Vi ska laga mat tillsammans och umgås (kanske se på melodifestivalen).

Nu har vi precis duschat här och vi ska snart till stan och fixa lite grejer.
Vi är sånna otroliga tids-optimister så vi kommer snart få bråttom, haha!

Jag ville bara säga en sak som jag och Tove snackade om vid frukosten
...Allt är en längtan till...Eller en saknad av...

Som tex. När vi har det stressigt till jobbet/skolan en vardagsmorgon så kanske vi tänker "åh tänk när vi satt där i lördags och åt scones". Men när vi väl sitter där en lördagsmogon och äter dom där sconesen så tänker man inte lika mycket på det. Man måste bli myket bättre på att ta vara på varje sekund!!

Man tänker alltså inte på hur roligt/härligt/underbart något var förens efteråt!
Därför tänker jag NU: ÅÅåååhhh vad roligt och underbart allt är JUST NU!!!!

Ha en bra helg allihoppa :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0